Påminelse!

Heej på er alla!

Tänkte bara påmina er att ikväll klockan 21.00 så börjar Eurovision Song Contest 2009 i Moskva Semifinal 2. Någoting som jag brukar följa. Har kollat varje år typ tror jag i alla fall. I kväll så ska Serbien sjunga och man får ju inte glömma att rösta på det '' bästa '' bidraget som är Serbiens bidrag. Om ni vill lyssna på bidragen så kan ni gå in på den hät länken: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=106559 - Där kan ni se bidgragen.

 Men här kommer Sebiens bidrag igen, hoppas ni tycker det är roligt i alla fall. Kommentera vad ni tycker.

Men nu ska jag gå och fixa popcornen och godiset nu är ju klockan 20.35 så det är runt 25 min kvar innan det börjar men puss på er alla.

Juste en ska till skriv villket land ni vill att det ska gå vidare.

Men puss på er alla nu ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0