Packning?

Vad tycker ni är det dags att packa?

Jag åker om 16 dagar tänkte vissa lite vad som ABSOLUT ska med:

 Allt det där MÅSTE med.

Jag tänkte vissa vad det är för några kläder ni kan komentera villken ni tycker är snyggast :-D den kanske jag har på mig på min födelsedag, så rösta, :-D haha men här kommer mina kläder: Juste en sak till jag kan ej garantera att dem sakerna är kvar i affärerna om ni skulle vara intresserade att köppa dem i affär:

                                 
 Färg: Svart
Vart: DKNY
Kr: Present

 
Färg: Grå
Vart: Gina Tricot
Kr: 149 ( Rea 129 )



Färg: Blå, Turkos

Vart: Gina Tricot

Kr: 149


Färg: Lila

Vart: Gina

Kr: 199 ( Rea 99 )


Färg: Vit

Vart: Gina Tricot

Kr: 199


Färg: Ljus blå till lite mörkare

Vart: H&M

Kr: 249


Färg: Svart

Vart: Gina Tricot

Kr: 199


Färg: Rosa

Vart: Gina Tricot

Kr: 149


Färg: Svart

Vart: Kapphal

Kr: 249


Färg: Svart

Vart: Gina Tricot

Kr: 499


Färg: Grå

Vart: Gina Tricot

Kr: 99


Färg: Blå

Vart: Gina Trcot

Kr: 199


Färg: Leopard mönster

Vart: Vagabond

Kr: 1500

Och det var allt för mina grjer som måste med helt enkelt men nu ska jag gå och titta om det finns något i kylskåppet att äta. Men skriver sen puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, ta med dig allt som du vet att du vill och kmr att använda!

<3

2009-05-20 @ 15:10:38
Postat av: serbich

Jaa, men den 7:de klänningen uppifrån har jag redan haft på min föddelsedag,den 3:de klänngen hade jag på nyår. Så jag vet ej :-/ men tack för tipset i alla fall.

<3

2009-05-20 @ 15:58:21
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0