Hej allt underbart folk!

Heeej!

Tänkte bara säga att pappsen har kommit hem nu och han har med sig allt möjligt jag lägger ut bilder på vad han har köppt. Allt möjligt från smycken till mat. Allt möjligt hellt enkelt. Jag har goda nyheter för mig själv jag kanske får pka den 5 juni :-D vi planerade att vi skulle åka den 6 juni. Men Norwegain.no har priserna stigit så vi kanske får åka med JatAirways. Det är ett serbiskt flyg och där får man mat med.

 
Stockholm - Belgrade
Wed
Jun 03
Thu
Jun 04
Fri
Jun 05
Sat
Jun 06
Sun
Jun 07
Mon
Jun 08
Tue
Jun 09
from
14,193 RSD
Sold Out from
14,193 RSD
Sold Out from
16,402 RSD
Sold Out from
14,193 RSD

Om ni kollar på den 6 juni så står det Sold Out och där skulle jag åka så jag kanske åker den 5 eller 9 mamma och pappa har inte bestämt än. Men nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma tillbacka hon gick med min lilla syster till hennes balett.
 Balett, haha

Mamma älskar att öppna bagaget så vi måste vänta på henne för resväskan står i halen och väntar på att bli öppnad om man kan säger så.

Men nu ska jag fortsätta att känna på resväskan och tänka vad det finns i. puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Bexx

fett fin header <3

Puss<3<3

2009-05-20 @ 19:24:50
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: serbich

Haha, tack så mycket

2009-05-20 @ 19:54:36
URL: http://serbich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0