Ahh är bara så trött!

Heej! Tänkte bara varna er om det skulle bli lite stavfel eler något så är det på grund av att jag är så trött! För att vi har haft idrottsdag! Hela eftermiddagen! Årkar inte enns gå upp ur soffan jag ligger i men jag ska försöka!

 Det där kan vara jag lika bra när kag sprang.

Jag, Magdalena och Dorza var jämt med varandra på idrottsdagen. Men det började bra vi kom fram ditt runt 12.45 och man skulle vara ombytt och klar och det han vi. Vi började med att hoppa länghopp jag tror att jag fick runt 3 m.
Sen så hade vi lite rast och sedan körde vi kula och där minns jag inte vad jag fick. Efter så hade vi en 35 min rast. Det var så fint gräs så vi började hoppa runt där och så här kan det se ut:
 Där är vi på gräsmattan.
 Böghög! ( 1 )
 Böghög! ( 2 )
 Blev bara så ful på den bilden så jag var tvungen att ta bort mig själv! Ni ska bara  veta hur ont det där gjorde i min rygg!

Men sedan efter så skulle man springa 60 m men först vi ville inte sen kom Carrooooo och frågade om vi kunde möta varandra. Och det gick jag med på precis när vi skulle springa så kunde man inte springa mer så jag ba men det kommer ju inte räknas med. Min lärare hon ba jo det kommer betyda att du inte gjorde ngt. Men då svarade jag men vi skulle ju precis springa och hon svarade ingeting hon gick bara. Och jag ba jaha. . .

Men sen så kom Carooooo 1:a på 60 m!! Grattis Carooooo

Och nu till det lite tråkiga. Den sista grenen var att man skulle springa 800 m. Och det ville jag och Dorza göra ( Magdalena hade skadat sig på foten så hon kunde inte ) Men aja allt börjar bra vi springer 2:a Caroooo ligger såklart
1:a och hon kommer det senare men helt plötsligt så får jag svårt att andas så jag hoppas av och lägger mig i gräset en liten stund jag går dit och det blir ännu jobbigare. Till slut så kan jag inte andas, jag fick dricka vatten av Magdalena. Men det var inte så farligt tror jag inte men nu är det okej men jag har fortfarande ont i halsen. :-( Men Dorza fortsätter att springa hon har runt några 50 m kvar för att komma 3:a och hon hoppar av. Dorza klantig :-D

haha men nu ska jag gå och kolla på DH!!
Det är så himla spännande Idie har döt och nu är det bara så himla spännande så att det inte finns men aja puss på er alla tro inte det blir mer för idag puss!

 DH!! Ser ni att Idie är borta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0