SOVMORGON!!!

 Som ni ser på rubriken så har vi SOVMORGON!!!

Typ för första gången det här halvåret!! Men klantiga jag som inte lyssnar på när Mariane förklar om vi har något men jaja sen jag lämnar Nina som vanligt varannan vecka. Jag lämnar henne och jag ser inte några som går från T-Bannan som går i min klas. Jag kommer fram och det är ingen där jag kunde ha sovit längre!!!!

                                     
                                   Sleeeeeeep!! <3

Det värsta som finns är att bli tvungen att vakna tidigt!! Inte bästa starten på dagen men aja vi har ju trots allt sovmorgon!!!!

Men vi börjar kl: 10:20 på har vi Musik sen lunch, sen har vi typ 2 lektioner till sen slutar den här dagen sen imorgon har vi No, Idh och Elevens val slutar den dagen sen så har vi halvdag på fredag!!!!!! Tänk sen kanske kommer jag på Måndag drar till Serbien!!!! Jippppyyyy äntligen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0